URO1.ORG Cooperative je ime grupe mladih arhitekata (mlađih od 30 godina) iz Santiaga de Chile, koja sebe definira kao “laboratorij kulturoloških koncepata za budućnost”. To u kodificiranom obliku ilustrira i njeno ime: uro je varijacija riječi futuro, koja na španjolskom znači “budućnost”, broj “1” je dodan jednostavno da se eliminira bilo kakva konfuzija s medicinskom terminologijom, a nastavak “.org” daje adresu internetske stranice grupe, istovremeno se referirajući na čitavu svakodnevnu kulturu masovne komunikacije. Sukladno tome članovi Cooperative ne isključuju ideju arhitekture kao potrošnog dobra, istodobno odbacujući banalnu i komercijalnu arhitekturu. U potpunoj oprečnosti sa sadašnjim trendovima u pomodnoj arhitekturi, koja je trendi i napadna po svaku cijenu, URO1.ORG se usredotočuje na gotovo tekstualno stvaranje avangardne arhitekture zamišljene kao kulturološki proces. Ponovo se približavajući osnovnoj preokupaciji klasičnog modernizma, zaboravljenoj u lavini formalnih pristupa proteklih desetljeća, članovi grupe insistiraju na socijalnom karakteru svojih projekata.
Kontekst u kojem grupa radi ima svakako veliko značenje kad se uzme u obzir općenita predispozicija za eksperimentiranje i originalnost u suvremenoj čileanskoj arhitekturi. S jedne strane, kad bismo sudili prema bogatstvu i egzotici lokanog izričaja, tu je nastavak stare tradicije, dok s druge strane postoji i određeno suptilno razumijevanje arhitektonskog u (još uvijek) prirodnom odnosu s umjetničkim stvaranjem. To potonje, čini se, podjednako povezuje pučku tradiciju s čistim, hermetičkim konceptima avangarde prošlog stoljeća. Sve se to miješa sa zapanjujućom ljepotom prirodnog konteksta i razvija se unutar socio-ekonomskih uvjeta slobodnog svijeta, koji još uvijek podsjeća na epohu diktature, još uvijek zna što znače žrtve, te stoga ima sposobnost da svojim izvorima raspolaže tako da dobije vrijedan rezultat uz male troškove. Posljedica svega toga je arhitektura čudnovate ljepote, ostvarena skromnim financijskim sredstvima, održiva i sagrađena od prirodnih materijala, stavljena u opori, gotovo apstraktni odnos s krajolikom koji oduzima dah.